jueves, 7 de octubre de 2010

Beno... ba aurrera noa!!!

Eta bazen garaia...
Zenbat egunetan lanari bueltaka eta ez nekien (eta ez dakit oraindik) nola hasi. Nire ikastarokideen lanak, komentarioak, bloggak, etab. ikusi ondoren (ESKERRIK ASKO denei) zenbait idei hartu ditut eta epea bukatu aurreko egun gutxi hauetan lanari gogor ekingo diot.
Blog honetatik hasi naiz eta izenburua jartzeko ere arazoa izan dut, nire lankide batzuei esan diet horri txuri honen aurrean nire ikaske garaian egongo banitz bezala sentitu naizela, irakasleak esaten zuenean : "bi orrialdeko idazlana egin behar duzue gai honi buruz!" eta papera aurrean zenuela ez zenekiela zer jarri...

Tira... zerbait atera da.
Orain nire gelara bueltatu beharra daukat. Beranduago jarraituko dut nire erreflexio hauekin. Gero arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario