martes, 12 de octubre de 2010

A ze eguna...

Gaur lortu dut blogera igotzea nire ikastolako "mapa tic" delakoa, baina oso itxura arraroa hartu du aurkezpenenan ikusteko garaian, baina tira ...
Gaurko eguna ere ez da oso ona, tristea, euritsua... ni bera bezain tristea jaiki naiz...
Ene!!! buruan bueltaka dabil hurrengo lanaren mamuarekin edo... ideia badut, argi daukat non egin behar den indar gehiago lanean hasteko baina... ez dakit nola forma eman...
Nire dignostikoa behin eta berriro irakurri dut eta ez naiz oso ondo sentitzen jarri dudan guztiarekin, nire lankideak ez ditudala oso toki onean utzi pentsatzen dut, asko pasa naiz agian... zorrotzegia... aiiii! Nire buruaren buruhausteak (ez da honengatik bakarrik)goibeltzen naute, eta ez dakit gaurko egun honetan aurrera ateratzeko ahalmena izango dudan .......................

1 comentario:

  1. Kuku!
    Ez pentsatu hainbeste eta segi aurrera ondo ari zarela. Hala ere batzutan behar duzu norbait zure alboan ondo ari zarela esateko ezta? Ba badakizu ni beti hor izango nauzula. Muxu

    ResponderEliminar